Každý může mít ideální sídlo
Každá firma, která chce efektivně oslovovat své klienty a dosahovat náležitých zisků, musí působit seriózně a důvěryhodně. To dá rozum, že se zákazníci hrnou spíše k těm, kdo u nich vzbuzují důvěru, než k těm, kteří vypadají jakkoliv pochybně. A co to mimo jiné obnáší v praxi? Třeba i to, že podnikatelé potřebují důstojné firemní sídlo, které působí na možnou klientelu jako magnet.
Jenže kdo si takové skutečně reprezentativní sídlo může pro svoji firmu pořídit? Ne jen tak někdo. Dokonale vypadající objekty na atraktivních místech jsou jednak nedostatkové a jednak drahé, a proto si je zkrátka leckdo pořídit nemůže, ač by o to třeba i náramně stál. Někdo nenajde nabídku vhodné budovy k prodeji a někdo nemá na to, aby podobný objevený ideál ufinancoval.
Že má tedy někdo smůlu a musí působit na místě, které mu zrovna nezlepší reputaci? I to je možné. Ale dá se to vyřešit i jinak. Podnikatel, který nemá na provozování své vlastní dokonalé kanceláře nebo který by s tím měl jakékoliv příliš velké problémy, si může zařídit i sídlo firmy Ostrava, které je kompromisním, ale všestranně vyhovujícím řešením.
Když si někdo sežene takovou virtuální kancelář, získá své dobře vypadající sídlo, a to aniž by se tím zruinoval. Protože jde o cizí objekt, ve kterém má dotyčný k dispozici špičkovou konferenční místnost a kde za něj i vyřídí a přepošlou korespondenci, aniž by se tu musel starat o provoz své vlastní kanceláře a platit za ni nehorázné peníze.
I za pakatel tak může lecčí firma sídlit na dokonalém místě v Ostravě nebo některém z osmi polských měst. A takové reprezentativní sídlo dotyčnému zajistí větší naději na podnikatelské úspěchy. Protože se jistě shodneme na tom, že má-li firma dobrou adresu, zaujme daleko více zákazníků než konkurence sídlící na nějakém méně atraktivním místě, případně dokonce v podezřele vyhlížející lokalitě.